Sol hel dagen

Nu har jag precis ätit, jag gjorde faktiskt förätt avokado men skagen röra mm i love it :)
Juste jag testa typ lite kjolar och sorts haha jag använder aldrig kjol alla där förutom 2 stycken är skit gammla typ :P
Men haha aja jag använder dem inte.
Imorn så spelar vi mix tunering väldigt skoj.

Tumba 2

Sarah
Josephine
Hanna
Lina
Antonia
Tove
Alex Bäckström
Niklas
Kenton
Philip
Tobias
Alex Englund

Bra lag va ? :)
Men idag har jag bara solat hela dagen fy fn vad det är varit varmt var säker ute och sola i 6 timmar, så hilma skön.
Men ja lä ju inte bli brun :P
Men nu ska jag faktiskt göra nåt annat.
Vene om det blir nåt inlägg på morgonen men hoppas på kvällen.

Kyss / Hanna- RIP Laban







KJOLAR JAG TESTA
Asså bilderna blir skit onstiga ibland :S





SHORTS JAG TESTA

jävla skit kamera bilden bli cp


Kommentarer
Postat av: Eliin!<333

Min förra kjol:)<3





Puss och Kram<3

2009-05-02 @ 10:30:27
URL: http://elinsdream.blogg.se/
Postat av: tove

finna kjolar du har där<3333333

2009-05-04 @ 15:58:01
Postat av: Hanna

Svar;

Elin- Haha jag vet :) <3

Tove- Haha tack men jag använder aldrig kjol :p <333

2009-05-06 @ 18:27:28
URL: http://hannast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0