God morgon

Hejsan !
Förlåt för inget inlägg igår jag glömde typ :P
Men vi vann iaf alla matcher igår.
Så vi är i semi hoppas vi år till final då kanske vi får möta andra tumba om dom oxå vinner.
Iaf vi mötte Tyrold först sen Skuru och sist Kungsängen.
Sen Efter matcherna käka jag toast skit gott :)
Sen åkte vi hem släpte av Sarah bby i Salem hos sin morsa.
Sen när jag kom hem drog jag ut med Linda, sen drog jag hem och skulle äta sen drog vi ut igen.
Kom väll hem vid halv 10 tiden typ.
Sen satt jag vid datn ett tag sen kolla jag på lite tv.
Sen gick jag & la mej.
Det var väll ungefär min gårdag typ.
Men nu ska jag fixa mej lite och så.
Sen vid 12 åker jag till handbollen.
Kommer typ vara där hela dagen nästan (a)

Kyss / Hanna



Kommentarer
Postat av: Linda

Nu kör jag igång med en frågestund! Passa på att fråga om allt möjligt! Hoppas ni har de bra så länge!

(Frågestunden avslutas i morgon 04/05 runt 20-21)

2009-05-03 @ 18:57:44
URL: http://www.LindaN.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0