Beklagar

Beklagar sorgen för inge inlägg igår kväll och imorse.
Igår kväll satt jag inte vid datorn imorse så vakna jag lite sent typ.
Men den skadar inte mej bara bloggen x)
Men allt väl med er då ?, själv mår jag prima.
Ingen handboll idag för vi hade cup igår och så.
Påtal om det så kom vi faktiskt till final men vi förlprade tyvärr men jämnt var det dom vann med ynka 12-13.
Det var Tyrold som vannmen underligt nog vann vi mot dom i grupp spelen men inte finalen.
Men idag har det bara vart plugg eller jag fick väll inte så mkt gjort, thaha jo lite fick jag nog gjort.
Men på eget arbete satt jag mest och snacka och så haha.
Men våran lärare ( Petra) fick värsta attacken för vi välte en stol haha seriöst man vart fn döv.
Haha sen drog jag & Becca hem te mej och flumma typ :P
Det var väll min dag i prinsip ( stavning ? )
Aa men nu ska jag duscha typ äta sen kanske.
Men ha det bra.

Kyss / Hanna- RIP Laban

 Haha dagens outfit.
I have a dream.


Kommentarer
Postat av: ts

sötis hanna

2009-05-05 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0