Dubbel avsnitt


Hejsan !
Nu har jag precis kommit hem från tråningen.
Eller nej jag har ätit och duschat innan då.
Idag var ja med Lina såklart eftersom hon sov här Lina skrev ett inlägg förut från henne.
Vi åkte hem te hennes morsa och hämta hennes grejjer sen drog vi te hennes farsa för hon hade inte allt.
Sen sprang vi te tåget.
Sen gick vi lite i Tumba c Lina hade lite presentkort.
Hon hade på kappahl och Lindex.
Asså Lindex har fn inget jag gillar inte deras kläder.
Så hitta hon ett par shorts på Kappahl.
Sen så skulle vi till ICA för köpa glass men så hade dom inte calippo.
Så drog vi till Lidl och skulle se om det fanns men nej ?
Sen brevid IN & FINN har dom nån filmkedje sak typ där hade dom.
Så satt vi och åt dom.
Sen mötte vi Elli Antonis och Sarah.
Så drog vi till ICA och köpte lite annat sen drog vi till träningen.
Det var väll ungefär min dag i prencip.
Imorn har jag studiedag igen då ska tiden spenderas med Becca älskling.
Jag slänger in ett inlägg innan jag drar i väg.
Ni får ha det wonderful så bloggar jag kanske mer ikväll om jag pallar & hinner.
För idag äre dubbel avsnitt av Despret housewives, så jag kommer sitta och titta på det.
Men nu ska jag chilla och göra nåt annat.

Kyss / Hanna

Min enormt sexiga handbolls outfit

Lite bilder jah & Lina tog idag.







   Det får räcka Lina ville ladda in lide hon oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0