bilder..

hejhej igen!

tog ett bad för en liten stund sen superskönt:)
jag köpte ett par vita skorts asså jag kan inte stava de :P
(typ IG i stavning)
kommer en bild sen
och sen fick jag ett par vita byxor av hanna som var för stora för henne som hon hade fott av becca för becca kunde inte heller ha dom dom är typ inte andvända alls tack!

just nu laddas bilderna in i datorn...

sen efter det här inlägget så ska jag nog bara sätta mig i soffan och kolla på tv ellr något är grymt trött.
nu är bilderna klara så här kommer några:

 
skortsen:P

 
bakifrån


 bild på min kusins händer små händer så himla söta<3


gungade mina småkusiner sebbe och tinda


byxorna:)


åkte lite på gungan jag me:D


hopp!


hopp 2




mästerfotografen




hanna och lina första callipO

och jag avslutar med ...PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0