... kyss lina!!!!<3

Hej

jag är nästan helt klar och jag ska gå om typ 50 minuter så jag kan skriva ett ganska långt inlägg:)
äm ja kollar på vakna me the voise tror jag att de heter:P
äm jag och hanna har typ 20 unika besökare varge dag och de är ju ganska bra de är inte världsbest men vi har ju int haft våran blogg i en evighet heller shit vad konstiga ord jag andvänder unika evighet väldsbest haha :)
äm jag sover med min katt varge natt han kommer och vill krypa ner och värma sig i min sköna säng har tar sina klor och trycker in imin mage ibland så blir jag assur och vill bara slänga ut honnom men han är ju så söt..
lngtar redan till fredag skolan är jobbig fast nu så har vi lite speciel vecka eller jag vet inte hur länge vi ska ha de tills sommren kanske ingen aning.

fem saker jag hatar med skolan:

1 man måste konsentrera sig.
2 läxor (recker d inte med att jag sliter i skolan)
3 maten smakar skit
4 dåliga lärare(har typ en bra)
5 börjar så tidigt påmorgonen (förutom på mondagar)

Fem saker jag glar med skolan:

1 att man har många kompisar där
2 kafeterian:P
3raster fast vi har ganska korta
4 pontus de är våran braiga lärase:D
5 alla lovenXD

aja nu ska jag nog ta och kolla lite andra bloggar skriver sen puss!


hanna och lina


haha!


jag gorde en fin bild ommig och hanna förut kanske redan har lagt ut den men men


KYSS LINA!!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0