Seg data ?

Hej alla söta :)

Kom precis hem från träningen.
Idag har jag varit i skolan, Becca var sjuk saknar henne grymt.
Men jag var mest med Linda, Tilda, Ellenor, Elin S :)
Sen efter skolan så drog vi hem till mej inte Lnda då.
Men vi hade skit kul eller hur brudar.
Sen drog jag till träningen och vi hade en skit kul träning.
Sen drog jag hem och nu sitter jag här.
Har precis ätit ska snart duscha sen ska jag se på CSI.
Vi tog skit mkt kort idag men jg lägger inte upp alla tror jag, haha juste vi sminka oss som fjortisar ta det inte seriöst :P
Ha en sit bra dag så bloggar jag imorn.


Kyss / Hanna




     


Mina data hakkar laddar in mer bilder från idag imorn pallar inte sitta här i evigheter

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

den är köpt på gina :)

2009-04-20 @ 22:00:24
URL: http://emmesanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0