Donken.

Hejsan !
Har precis käkat mat från Donken oh i just love it :)
Men idag i skolan hände väll inget speciellt tror jag, eller jo min lärare var störd.
Aja ni ska få höra våran lilla prat observera jag är otevlig mot honom i skolan på riktigt :P

Örjan; Du har inte gjort so provet om bergen
Jag ; Ehm jo jag fick fn tbx den jag fick G.
Örjan; Nej jag har stenkoll du har inte gjort den.
Jag; Har jag visst jag tänker inte göra om den iaf om du tror det.
Örjan;Nehe men berätta för mej då om provet vad kan du
Jag; Hur ska jag kunna komma ihåg allt sånt skit.
Örjan nehe då får du göra om det.
Aja sen skiter jag i honom och drar till no lektionen.
Sen när vi typ nästan ska sluta skolan så kommer han hade vi en till prat stund.
Örjan; HANNA du ska göra om provet.
Jag;NEJ jag tänker inte göra omnåt jag har gjort.
Sen börjar mina kompisar bah men hon har fn gjort vi satt med henne.
Haha så gav han upp.
men problmet är att jag gjorde det och fick tbx det och fick G :O
Han är bara helt hjärntvättat :D
Sen drog jag och Beccis och köpte godis sen drog vi till en lekplats och snacka och skit.
Men nu ska jag nog logga in på playyan var senast inne där igår rätt länge sen.

Kyss / Hanna- RIP Laban





Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah gumman, ja, jag undrar själv hur jag lyckas ibland. Men sanningen ar att ja åt saker jag inte får äta, men de vet ingen, än ;)

Du är mest kärlek! <33

2009-04-29 @ 20:23:49
URL: http://www.LindaN.devote.se
Postat av: EllenPellen!

Gillar du ditt liv? med skäp mat och godis varjedag? (test i skolan)

Och jag tycker den frågan passar dej bra!

Tack för bra blogg :)

2009-04-29 @ 21:21:41
Postat av: Hanna

Haha ja då jag gillar mitt liv, förstår dej hur du täker men jag vet det är verkligen inte bra att äta så mkt godis som jag göra måste sluta men det går inte, skräpmat däreomt äter jag inte ofta.



Kram :)

2009-04-30 @ 07:39:17
URL: http://sthlmsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0