smart.

 
Hejsan allihop ! <3

Asså jag måste bara säga en sak, jag är skit smart, not.
Jag skulle ta kort med kameran men det funka inte så tänkte jag bah amen den kanske måste laddas så satte jag den på laddning.
Men sen efter en stund tog jah ut den men det funka inte, så blev jah fett lack.
Sen skulle jag kolla på nån bild så står det ingen kort i.
Då hade jag glömt att sätta in kortet i kameran, eftersom jag ladda in bilder igår glömde jah sätta tillbaka sen smart.

Háhaha juste igår när jag kolla på despret house.......... så fik jag ett sms av Linda bah jag är gravid.
Så messa vi massa och skit hon hade haft sex med Kevin och kondomen hade spruckit asså jag bah, va shit !
Hon bah jag har inte berättat för mina föräldrar och så men jag måste göra abort sa Linda.
Sen efetr en stund hon bah: Hanna jag diver :] <33333
Haha shit vad jag blev rädd :O
Nu ska jag ladda upp lite bilder här sen blire bilddagboken för min del älskar verkligen den sidan.
Men ha det så bra.

Kyss / H


Dagens outfit :
Allt är från H&M :)







I måndags.


Min & Linas glassar igår, otroligt gott :P

NU ska jag snart dra eller okej min buss går o en timme ska typ hoppa lite stutsmatta, juste min älskade katt Laban har varit i slagsmål och fick värsta såret så han måste ha tratt på sej haha kolla på bilden, god bye.



Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAH! , de var kul (a) <3333

2009-04-15 @ 13:28:05
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0