Ny duschad och ren

Hej allihop !

Idag har det inte hänt så mkt speciellet.
Asså shit vi hade levensval idag och jag´har dans och läraren /na vi har är grymt bra men vi kör styrke träning har grymt ont i magen av alla sittupss och så :P
Sen efetr det var det träning, hade skit kul alla gjorde en pyramid nästan alla då, kanske kan fixa bilderna till de det togs men sarahs mobil.
Sen efter det drog jah hem eller efter träningen asså.
Sen kom jag hem och käka sen dusha.
Och nu sitter jag här :)
Chattar lite med carro och så ska snart dra mej till tv:n.
Men nu lägger jag upp bilder som är nya från ikväll.
Ha det bäst så skriver jag mer imorn.

kyss / Hanna
Min sexiga outfir för kvällen :P

bara bra att jag täcker över fejjan just nu ser inte klok ut utan smink och så :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0