......//////linaaa

Hej sorry att jag inte har skrivit så myckt spelade handbol igår och dag och är trött trött!
äm äter godis:P ska snart äta de blir fiskpinnar asså de är inte så got tycker jag men de går att äta:D
äm jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll hoppas att de blir något kul:P
haha rutte vet vad han ska göra hela kvällen samma sak som nu slicka sig i baken:P
haha  jag har så dålig humor.
sitter i sången och bloggar just nu orkar inte sitta någon annan stands min syrra lysnar på världens sämst musik så himla jobbit.
min mamma lagar mat och de låter ju en el jag behöver tystnad!
ogår gick jag u med min katt bara för att få lite tystnad.
 aja nu får jag väl gå och stoppa i mig dom där fiskpinnarna...

ha de så bra love you!!!

 vill ha en son här tröja



aja säger de igen ha de så bra


//////   linaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0