Riktigt kul


 (Haha en bild på mej och min kära dator :) <3)
Hejsan !


Kom typ nyss hem eller jag har ätit innan då :P
Iallafall jag tänkte berätta lite om min dag, så lyssna på.
Först åkte jag och mötte Becca jag cykla coolt va haha annars tar jag alltid bussen.
Men så drog vi till filmkedjan och köpte godis haha sen hämta vi Beccas cykel fast vi fick pumpa den skit mkt för den hade typ punka, aha och henne pump var typ pajj den ena iaf.
Sen cykla vi ner till solbryggan oh hade skit mysigt tills nåra jävla svanar kom snacka om jag blev rädd hatar fåglar jag bah sprang bort haha iaf det var skit läkigt :O
Sen så vart vi skit törstiga haha så vi cykla tbx men jah va fett seg haha så det tog sin lilla tid, jag had verkligen sit ont var typ 100 år sen jah cykla.
Men iaf så köpte vi drick och hade skit kul blev bara lte kladdiga x)
Sen hade vi typ tråkigt så vi drog till en stor gunga och ringde Lina och bah kom hit och hon va men Hannah & Mickis så dom kom dit.
Så hade vi skit kul haha plötsligt kommer de några ungar och bah börjar säga massa skit eller det va 2 killar som va 8 år.
Haha så jävla kul asså vi typ stod och tjafa i 1,5 timme :P
Sen så drog jag Hannah Becca till Lina & Mickis dans som hade börjat 4 så vi kom typ vid 20 i 5 och kolla, dom dansa till circus med britney spears ( stavning )
Sen drog vi till Banslätt och skit haha hade det grymt kul.
Sen skulle jah äta vid 6 och ingen pallade vara ute mer så vi drog hem alla, så åt jag och nu sitter jag här.
Ska nog duscha snart känner mej fett smutsig efter idag :P
Imorn börjar skolan, suc suck suck.
Aja men jag skriver nog på morgnen om jag inte är för trött.
Kommer nog bara slänga in bild på outfiten och så då pallar inte skriva nån text, haha.
Men ha det bääst så slänger jag in lite bilder, har inga bilder från idag för dom har Hannah på sin mobil men jag kanske kan ta dom från hennes blogg hon kanske lägger ut dom där, vi får väll se.


Kyss / H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0