Bio.

Hejsan !

Beklagar att jag inte skrev ett inlägg idag var bara inte på humör och så.
Men jag tog tåget till tumba mötte Ellen & Sarah, så tog vi bussen till heron city.
Sen när vi kom dit vare skit lång tid kvar tills den börja så vi drog och köpte biljetter.
Sen så köpte vi lite sker på willys, kände sej fett fet alla 3 köpte 1,5 liter :P
Sen gick vi till media mark och satt vid datorerna sjukt länge tog kort där oxå.
Sen vare bio som gällde, i taket lyser stjärnorna, väldrigt sorlig.
Sen flumma vi runt där ett tag sen åkte Ellen hem jag & sarah tog bussen haha vi hade skit kul.
Men det blir ett skit snabbt inlägg för jag måste duscha och kolla på tv hinner inte så mkt mer.
Ha en bra kväll så skriver jag mer imorn.

Kyss / Hanna <3















Kommentarer
Postat av: Eliin!<333

Svar: Haha tack, det blir han nog glad av att höra, Musse är ju också sååååå himmla söt





Älskar dig Gumman<3

2009-04-19 @ 20:55:33
URL: http://elinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0