Är jag dum i huvudet.

Hej kära blogg !


Hann tyvärr inte med inlägget imorse men det fick bli 1 inlägg iaf.
Asså jag är helt dum i huvudet typ.
För igår tappa jag min friss & company plånbok med 300 spenn i eller så snodde nån den.
Sen idag på matten jobbar vi om procent alla tycker typ det är lätt förutom jag, jag fattar nada.
Mm guud alla måste tycka jag är smart, not.
Haha idag hände inget specillet i skolan hade sex & samlevnad med Örjan haha.
Prata typ om orgasm och skit oh hur man bli kåt.
Sen efter det drog jag och Ellenor hem te mej.
Sen var vi hos mej ett tag, sen åkte jag och morsan till Willys och så släppte vi av Elenor hos henne.
Ikväll blir jag mörk brunett hoppas jag vi köpte färg iaf får se om jag pallar och morsan hinner ikväll :)
Men nu ska jag faktiskt ut och hoppa stutsmatta:P
Slänger in ett inläg till ikväll säkert.


Kyss / H




Mobba inte våra miner jag vt jag ser ut som en hamster :P

Juste Lina ska laga mat ikväll läste jag precis, lycka till gumman ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0